Obchodné podmienky
Prehľadný Prehľad Práv a Záväzkov
GENERAL TERMS AND CONDITIONS
( GTC )
The operator of the online store https://tvaroch.sk/ ( e-shop ) is Mgr. art Matej Korytár, with registered office at Gúgska 115, 94001 Nové Zámky, ID number: , registered with the District Office in Nové Zámky, trade register number: 440-305 17. The operator is not a value added tax (VAT) payer.
Telephone contact: +421 908 135 944 .
Bank connection: BRE Bank SA 520700-4203179010/8360 .
Paypal: info@tvaroch.sk .
Purchases of goods on our website can be made by both legal and natural persons, provided that the rules listed below are followed. In the event that any provision of the GTC is in conflict with the legal order of the Slovak Republic, the other provisions remain valid. The contractual parties may deviate from the GTC based on a written agreement.
1. Order process
1.1. The Buyer ( Client ) orders products and services of the Operator through the business system at https://tvaroch.sk/ in writing: by e-mail (info@tvaroch.sk).
1.2. When placing an order, the Client must indicate/attach:
- a) for printing your own model – you upload the model you want to be reproduced through our form in the file format .stl .obj .3dm. Next, you enter the name of the product, first and last name, phone number, e-mail, number of pieces, color and material; natural and legal person entrepreneur and ID number, VAT number, VAT number; delivery address, billing address and sends the completed form by clicking the Send button; or
- b) for applications – designs a model using a web application. The shape and size of the model are indicated in the application. Furthermore, it is necessary to fill in all the fields of the given creator, first and last name, phone number (or fax number), e-mail, number of pieces, color and material; natural and legal person, entrepreneur, ID number, VAT number, VAT number.
1.3. These data will be in accordance with the Personal Data Protection Act no. 428/2002 Coll. used only within the framework of the business relationship between the Operator and the Client and will not be provided to a third party (with the exception of the person providing the product transport).
1.4. After delivery of the order, this order will be registered in the Operator’s system. Within 1 working day at the latest, the Operator will contact the Client and verify the order:
- a) pre tlač vlastného modelu – informuje Klienta, či je nahratý súbor vhodný na tlač a vyhovuje technologickým parametrom zvoleného materiálu. V prípade, že je model vhodný pre tlač, Klient je informovaný o termíne dodania pričom sú znovu uvedené všetky informácia odoslané Klientom z vyplneného formuláru Vytlačiť model (názvo výrobku, telefónne číslo, e-mail, meno, cena, materiál, počet kusov,dodacia adresa, fakturačná adresa). Ak súbor nespĺňa technologické parametre zvoleného materiálu alebo je poškodený v zmysle vhodnosti pre tlač, Klient je o konkrétnom probléme informovaný a je mu poskytnutá cenová ponuka dodatočných úprav zo strany Prevádzkovateľa; alebo
- b) pre aplikácie – informuje Klienta, či je návrh možné vyrobiť, ak áno, zašle 3D vizualizácia 3D modelu vytvoreného na základe poslaných podkladov. Spolu s vizualizáciami informuje o termíne dodania a predbežnej cenovej ponuke na požadovanú veľkosť aj s cenou prípadných dodatočných úprav zo strany Prevádzkovateľa (Informácia).
2. Potvrdenie
2.1. V nadväznosti na Informáciu sa môže Klient rozhodnúť na uzatvorení zmluvy s Prevádzkovateľom. Pre uzavretie zmluvy Klient záväzne potvrdí cenovú ponuku (uvedenú v Informácii) mailom, pričom pri potvrdení uvedie, ak nebola uvedená v predošlom kroku objednávky, dodaciu a fakturačnú adresu, spôsob doručenia a platby. Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú podľa zákona č. 108/2000 Z. z. v znení neskorších zmien a predpisov, a je považovaná za zmluvu uzavieranú na diaľku.
2.2. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo neprijať potvrdenie a teda neuzavrieť zmluvu, ak z dôvodu plynutia času od poskytnutia Informácie dôjde k akejkoľvek zmene cenovej ponuky (napríklad materiálov) a za týmto účelom informuje Klienta o zmene cenovej ponuky.
3.3. Po zaplatení (napr. pripísaní na účet) zálohy Prevádzkovateľ zabezpečí zhotovenie a dodanie produktu Klientovi.
3. Dodacie lehoty
3.1. Dodacie lehoty sú pre rôznu náročnosť na zhotovenie/materiály odlišné. Odhadovaný termín dodávky alebo odberu produktu bude vždy oznámený Klientovi pri potvrdení objednávky.
3.2. Vo všeobecnosti je termín dodávky alebo odberu produktu od 2 do 15 dní, v závislosti od zvoleného materiálu, od dátumu zaplatenia zálohy.
4. Cena, platobné podmienky a prepravné
4.1. Cena produktu je stanovená cenníkom Prevádzkovateľa, a závisí od materiálu, časovej náročnosti, technickej zložitosti, farby a ďalších, v cenníku uvedených skutočností.
4.2. Klient uhrádza zálohu podľa Informácie a zvyšnú časť ceny. Platby môže vykonať bankovým prevodom, vkladom na účet alebo platbou cez paypal účet. Pri zaslaní na dobierku alebo osobnom odbere zvyšnú časť ceny produktu pri preberaní dobierky alebo pri osobnom preberaní.
4.3. Pri odovzdávaní produktu platí Klient zvyšnú časť ceny a prepravné/prípadne cenu dobierky.
4.4. Spôsob dopravy si volí Klient sám pri potvrdení objednávky. Klient si môže zvoliť spôsob dopravy, a to:
a) vlastnou dopravou;
b) cez Slovenskú poštu
4.5. Výška nákladov na dopravu bude vždy oznámená Klientovi v Informácii, prípadne Prevádzkovateľ odporučí Klientovi lacnejší variant dopravy
5. Preberanie produktu
5.1. Klient sa zaväzuje prevziať produkt v dohodnutom termíne na adrese uvedenej na objednávke.
5.2. Pri preberaní produktu je Klient povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, Klient je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať Prevádzkovateľa a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované.
5.3. Klient nadobúda vlastnícke práva k produktom až uhradením plnej ceny a ďalších peňažných čiastok dohodnutých v zmluve na diaľku na účet Prevádzkovateľa. Do doby prechodu vlastníckych práv z Prevádzkovateľa na Klienta, ktorý má produkt v držbe, má Klient všetky povinnosti uschovateľa veci a je povinný produkty a služby na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ich tak, aby boli za každých okolností identifikovateľné ako produkt Prevádzkovateľa.
5.4. Prevádzkovateľ je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za produkty a služby, a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo k produktu a služby ešte neprešlo na Klienta.
5.5. Nebezpečenstvo škody na produktoch prechádza na Klienta momentom prevzatia Klientom alebo jeho splnomocnencom.
6. Odstúpenie od zmluvy
6.1. Klient je oprávnený, okrem prípadov podľa 6.5 VOP, bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia produktu. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii produktu, Klienta a Prevádzkovateľa a musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručené spolu s produktom do sídla Prevádzkovateľa na náklady a zodpovednosť Klienta. Náklady na vrátenie produktu znáša Klient.
6.2. Produkt nesmie byť poškodený, používaný, musí byť v pôvodnom obale a spolu s produktom musí Klient odovzdať všetky dokumenty týkajúce sa predmetného produktu (doklad o nadobudnutí a pod.), ktoré obdržal pri jeho kúpe. Klient súhlasí a berie na vedomie, že písomnou formou sa v tomto prípade rozumie listina o odstúpení od zmluvy podpísaná Klientom.
6.3. Produkt sa nevracia na dobierku. Takto zaslaný produkt sa neprijíma a vracia späť.
6.4. Pri dodržaní vyššie uvedených povinností Klienta, Prevádzkovateľa prevezme produkt späť a do 15 dní odo dňa odstúpenia zmluvy cenu zaplatenú za produkt alebo za službu alebo preddavok, ktorý Klient uhradil za produkt alebo službu vráti Klientovi vopred dohodnutým spôsobom späť.
6.5. Klient nemôže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku v nasledovných prípadoch:
a) ak ide o zmluvu, ktorej súčasťou je aj poskytnutie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom Klienta pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy; a
b) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu alebo služieb, ktorých cena závisí od pohybu cien, ktoré Prevádzkovateľ nemôže ovplyvniť; a
c) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu zhotoveného podľa osobitých požiadaviek Klienta alebo produktu určeného osobitne pre jedného Klienta, alebo produktu, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť (pre vylúčenie pochybností, aj v prípade odstúpenia podľa 6.1 VOP Klient nárok na vrátenie zaplatenej zálohy, ak ide o produkt podľa 6.5. c) VOP).
6.6. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časť ak:
a) produkt sa nevyrába alebo sa prestal vyrábať;
b) zmenila sa cena dodávateľa produktu; a
c) vystavená cena produktu bola chybná.
7. Záruka
7.1. Vo všeobecnosti, pokiaľ nie je uvedené inak, je záručná doba pre plnenie zmlúv stanovená na minimálne 24 mesiacov od doby prevzatia produktu. Reklamovať je možné len produkt zakúpený a zaplatený u Prevádzkovateľa. Pri uplatnení reklamácie je Klient povinný doručiť (pokiaľ to charakter produktu umožňuje – zastavaný produkt) reklamovaný produkt čistý, mechanicky nepoškodený, v originálnom balení, vrátane faktúry alebo iného dokladu o zaplatení produktu predávajúcemu.
7.2.Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach, neodbornou montážou, nedodržaním príslušných noriem zo strany Klienta alebo osoby, ktorá Klientovi montáž vykonávala, alebo ak bol prevedený zásah do výrobku inou než oprávnenou osobou. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou, nesprávnym zaobchádzaním a bežným opotrebovaním.
7.3. V prípade uplatňovania reklamácie sa odporúča Klientovi telefonicky oznámiť Prevádzkovateľovi, že daný produkt vykazuje chybu a akým spôsobom sa prejavila. Na základe týchto informácií sa Klient dohodne s Prevádzkovateľom na ďalšom postupe pri vybavovaní reklamácie.
8. Záverečné ustanovenia
8.1. Prevádzkovateľ má právo podľa charakteru objednaných produktov vyzvať Klienta k osobnej prehliadke a osobnému odberu produktu (vzťahuje sa hlavne na finančne náročnejší produkt, alebo náročnejší z hľadiska objemu alebo hmotnosti). V týchto prípadoch bude Klient kontaktovaný a bude s ním dohodnutý ďalší postup.
8.3. Klient prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito VOP a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí.
8.4. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, Prevádzkovateľ nezodpovedá spotrebiteľovi za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.
8.5. These General Terms and Conditions have been formulated and established in good faith, in order to fulfill the legal conditions and adjust the correct business relations between the Operator and the Client. In the event that the competent authorities of the Slovak Republic prove that some provisions of these GTC are invalid or unenforceable, in whole or in part, the validity and enforceability of the other provisions and the remaining parts of the relevant provision remain unaffected.
8.6. The consumer’s rights in relation to the seller resulting from consumer protection laws remain unaffected by these GTC.
8.7. Legal relationships and conditions not expressly regulated here, as well as any disputes arising from non-fulfillment of these conditions, are governed by the relevant provisions of the Commercial or Civil Code.
8.8. The Operator and the Client have agreed that they fully recognize communication at a distance – telephone, fax (including a handwritten order), electronic form of communication, especially via electronic mail and the Internet as valid and binding for both contracting parties.
8.9. These Terms and Conditions are valid and effective upon publication on February 26, 2013.
Where next? Preparing the model for 3D printing | Print the model